Betaal achteraf met Klarna

Ruilen & retourneren

Ravenza accepteert retouren voor een terugbetaling voor alle items die in onze online winkel zijn gekocht binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, onder de volgende voorwaarden:

1. Het geretourneerde artikel moet zich in dezelfde staat bevinden waarin het aan u is afgeleverd: ongedragen, ongewassen, ongewijzigd en onbeschadigd, met alle labels en kaarten nog bevestigd en met alle originele verpakking.

2. Om een ​​artikel te retourneren, stuurt u direct een e-mail naar info@ravenza .nl en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. De ontbinding van de verkoopovereenkomst aanvragen. Geef uw ordernummer op in de onderwerp regel en vermeld duidelijk de reden van retournering in uw bericht.

3. Als uw voorgenomen retour voldoet aan onze retourvoorwaarden, sturen wij u een e-mail met het groene licht voor uw retourzending. Houd er rekening mee dat het niet is toegestaan ​​om uw bestelling te retourneren voordat u onze toestemming heeft ontvangen, omdat we geen bestellingen kunnen terugbetalen die niet voldoen aan onze retourvoorwaarden.

4. Wanneer wij uw aanvraag accepteren, ontvangt u alle informatie die nodig is om uw artikel te retourneren. Zorg ervoor dat u het formulier duidelijk en volledig invult en dit in uw retourpakket opneemt om extra kosten bij onze lokale douane te voorkomen. Schrijf om dezelfde reden ook duidelijk "retourgoederen" op het pakket. U moet de artikelen binnen vijf dagen na ontvangst van de retourgoedkeuring verzenden. Ravenza is niet verantwoordelijk voor pakketten die bij de douane worden aangehouden vanwege ontbrekende of onvoldoende documentatie. Onvolledige retourzendingen worden geweigerd en teruggestuurd naar de afzender.

We vragen u vriendelijk om ons een melding te sturen met het Track & Trace nummer wanneer het retourpakket is verzonden.

Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzending voor rekening van de klant zijn. De verantwoordelijkheid voor de geretourneerde goederen blijft van u totdat deze ons heeft bereikt. Items die tijdens het transport verloren of beschadigd zijn, worden niet terugbetaald. Daarom raden wij u ten zeerste aan om uw retourzending te verzekeren en een betrouwbare koerier te gebruiken.

Opgelet: Ondergoed, maskers en schoonheidsproducten worden als hygiëne producten beschouwd. Wij vinden hygiëne en openbare veiligheid zeer belangrijk en staan niet toe dat ondergoed, maskers, hygiëne- en schoonheidsproducten worden teruggebracht voor de veiligheid van al onze klanten. Wij staan hierin niet alleen, andere leveranciers van ondergoed, maskers, hygiëne- en schoonheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

Een terugbetaling ontvangen
Als uw voorgenomen retourzending binnen zeven dagen na ontvangst van het retournummer aan ons kantoor voldoet en het artikel op ons kantoor aankomt, zullen wij de totale kosten van de goederen terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode, inclusief de originele verzendkosten en zonder mogelijke overdrachtskosten. Houd er rekening mee dat douanerechten en verkoopbelastingen niet worden gerestitueerd via onze winkel. Retourzendingen die niet aan ons retourbeleid voldoen, worden niet terugbetaald en worden teruggestuurd naar de klant.